De Event Lounge zoals u ze nog nooit eerder zag
DDG Agency heeft de Event Lounge drie dagen lang omgetoverd tot een wereld waarin alles draaide rond Salesforce. De beurs verwelkomde bijna 900 bezoekers die meer te weten zijn gekomen over de recentste trends binnen de sector en die konden kijken naar productdemonstraties van nieuwe oplossingen ontwikkeld door Salesforce en zijn partners.
Het duurzame aspect was natuurlijk doorslaggevend bij de keuze van een locatie.
Midden juni, onder een stralende zon, organiseerde het evenementenbureau DDG het event Live Belgium voor Salesforce, de internationale marktleider op vlak van CRM.
De Event Lounge met zijn oppervlakte van 2.500m² werd voor de gelegenheid volledig in een nieuw decoratief jasje gestoken. Alles draaide rond de toekomstige manier van werken en hoe Salesforce oplossingen kan bieden aan zijn klanten en werknemers. En dit alles met het oog op de klimaatuitdagingen.
Er stonden een pak inspirerende lezingen en praktische demonstraties op het programma, echt alles was voorzien zodat de gasten konden genieten van talloze nieuwe ontdekkingen. Het was bovendien de gelegenheid bij uitstek voor de marktleiders en de leden van het Salesforce-ecosysteem om hun netwerk nog verder uit te breiden.