Event Lounge speelt gastheer voor Google
Onder de noemer ‘Google AdWords, Online advertising, tracking & measurements – How does it really work?’ organiseerde Google in de Event Lounge voor de allereerste keer een event voor agentschappen en web professionals.
AdWords guru David Booth (US) kwam speciaal over naar Europa voor deze presentatie die zowel in Nederland als België op het programma stond. In de Media Plaza in Utrecht sloten meer dan 400 gasten zich bij David Booth aan voor een volledige dag van training en meeting. Twee dagen later was Event Lounge ‘the place to be’ in Brussel voor het Belgische luik dat ruim 330 gasten wist te overtuigen. Twee keer bijna een vol huis, dus.
D-Side Group nam de organisatie van het volledige event voor haar rekening met onder meer de zaal, de catering, de technische ondersteuning, de decoratie, enz. Aangezien er op deze dag maar een spreker was, bleef de aandacht van de deelnemers bijzonder hoog.
D-Side Group was vereerd met de opdracht en kijkt met het oog op een samenwerking op lange termijn, nu al uit naar de volgende uitdaging met Google.