ID event kleurt Event Lounge fluo voor Imperial Tobacco
Voor de exclusieve interne lancering van het Limited Edition–pakje van Gauloises hebben tabaksfabrikant Imperial Tobacco en reclamebureau Van Piperzeel beroep gedaan op het live communication agentschap ID event om het evenement uit te werken. ID event koos voor de Event Lounge als locatie.
ID event opteerde voor de Event Lounge omdat de infrastructuur en de verschillende ruimtes het mogelijk maakten om twee verschillende sferen te creëren:
- een onthaalruimte voor ontbijt, lunch en een live painting animatie;
- een zaal voor de verschillende presentaties , waaronder de exclusieve voorstelling van het Limited Edition pakje.
ID event koos bij het onthaal voor een eerder sobere toon, geïnspireerd op de kleuren van Gauloises.
Voor de conferentie was dat helemaal anders: fluorescerende tape op de grond, design stoelen en witte kubussen met in plexiglas de mythische helm van Gauloises en blacklights sierden de zaal.
De medewerkers van Imperial Tobacco werden letterlijk ondergedompeld in een futuristische popsfeer die perfect aansloot bij het heden en vooral de toekomst van het merk.
ID event wist de wensen en de verwachtingen van de klant op een sprekende manier aan te passen aan de locatie.
Na afloop waren zowel de medewerkers als de directie bijzonder tevreden over de organisatie. Imperial Tobacco en Van Piperzeel hebben zelfs al aangegeven vol ongeduld uit te kijken naar een nieuwe samenwerking met ID event.