Welkom

More than a meeting place…

Event Lounge, volledig vernieuwd in augustus 2016, biedt een unieke, moderne inrichting voor uw evenementen van 50 tot 1150 personen. Met zijn 2500m² biedt de Event Lounge talrijke combinaties om uw evenement onvergetelijk te maken. Ultramoderne faciliteiten zijn speciaal ontworpen voor conferenties, meetings, congressen, seminaries, vergaderingen, tentoonstellingen, product lanceringen en alle andere type events en is daarom hoogst flexibel en geschikt voor elke event organisator.


CLients Klantenervaring

Het was voor iedereen een zeer fijne avond! Sommigen vonden het zelfs de beste kick-off van de voorbije 10 jaar. Bedankt voor de prettige samenwerking en vooral voor jullie professionele aanpak!

EASI

Sandra Heureux

Onze gasten hadden in geen geval zo een fantastisch verlichte en ruime locatie verwacht. Ook de combinatie van shabby-chic en industrieel in de cateringruimte werkte voor ons bijzonder goed en was voor Ericsson zeer ‘on brand’. Ik wil jullie graag persoonlijk bedanken voor het bijkomende last minute drukwerk, voor de flexibiliteit tegenover onze leveringen en onze koeriers, en natuurlijk voor de toegang tot jullie koffiemachine tijdens de voorbereiding van het event. Het was geweldig samenwerken met een team dat begrijpt dat ondanks alle planning altijd nog onverwachte problemen kunnen opduiken, en dat daar op een kalme en efficiënte manier mee kan omgaan.

Ericsson

Christine Beazley-Miller

Niko event in de vernieuwde EventLounge. Het ontwerpteam van Niko is onder de indruk van het nieuwe design van EventLounge & design is hun corebusiness! Goede start voor een eerste Niko-evenement!

D-SIDE GROUP

Karin Van Passel
Account Manager

We hebben een GREAT & NICE ervaring gehad in de succesvolle vernieuwde locatie.

Het is altijd een plezier om met jullie te werken, we kijken er alvast naar uit om ons volgend evenement bij jullie te organiseren!

KALAHARI EVENTS

Steve Steels
Managing director

Toplocatie, schitterende technische basis infrastructuur, en … alles was perfect geregeld, geen stress of misverstanden.

Bedankt dus nogmaals aan allen voor de sympathieke samenwerking, in naam van alle collega’s bij Canon Belgium/Luxembourg.

CANON BELGIUM

Filip Vandenbempt
Corporate Communications & Marketing Services Manage

Virtuele rondleiding

Bezoek de Event Lounge vanop uw pc

Heeft u niet gevonden wat u zocht?
Ontdek ons ander Congress en Meeting Center!