Welkom

More than a meeting place…

Event Lounge, volledig vernieuwd in augustus 2016, biedt een unieke, moderne inrichting voor uw evenementen van 50 tot 1150 personen. Met zijn 2500m² biedt de Event Lounge talrijke combinaties om uw evenement onvergetelijk te maken. Ultramoderne faciliteiten zijn speciaal ontworpen voor conferenties, meetings, congressen, seminaries, vergaderingen, tentoonstellingen, product lanceringen en alle andere type events en is daarom hoogst flexibel en geschikt voor elke event organisator.


CLients Klantenervaring

Het evenement is heel goed verlopen. De klant was tevreden en wij ook. Bedankt!

VERHULST

France Dekeyser
Event Manger

Een dynamisch team die steeds beschikbaar is om naar onze wensen te luisteren! De locatie was bijzonder goed geschikt voor ons concept. We hebben genoten van de venue als geheel door het creëren van 3 specifieke zones die we maximaal hebben benut.

Ons evenement was een groot succes! Dit is het resultraat van een goede samewerking tussen alle betrokken partijen.

DYNAMIC EVENTS

Lionel Dechene
Events Consultancy & Organisation

Niets dan lof over de locatie en de organisatie. Alles piekfijn geregeld!

BREACH

Jan Vancauwenberghe
Organisator

Het was echt een goede samenwerking en ook de locatie is uniek. We hopen eveneens snel de kans te hebben om weer samen te werken.

Nogmaals bedankt voor jullie steun.

FORTES NICKEL

Stefanie Möller

Bedankt voor al uw ondersteuning tijdens onze conferentie. Uw hulp en snelle interventies zijn heel erg geapprecieerd. Ook een grote dankjewel voor GSP2 dat ons opnieuw heel goed heeft begeleid.

BUSINESS ANALYTICS FOR ALL

Axel Suetens
Partner

We hebben een GREAT & NICE ervaring gehad in de succesvolle vernieuwde locatie.

Het is altijd een plezier om met jullie te werken, we kijken er alvast naar uit om ons volgend evenement bij jullie te organiseren!

KALAHARI EVENTS

Steve Steels
Managing director

Event Lounge is meer dan een evenementenlocatie. Het is een unieke ervaring die we deelden met duizenden gasten voor de Diwan Awards.

Gezellig en ruim, de zaal is majestueus en geeft uw gasten het gevoel dat ze een uitzonderlijk moment zullen beleven. 

DIWAN AWARDS

Said El Maliji
Organiser

Namens de hele Hope For Bordet comité wens ik jullie te bedanken voor de steun en hulp gedurende ons gala.

Alles ging vlot en dit liet ons toe om een avond zonder problemen door te brengen!

HOPE FOR BORDET

Miene Gillion
Voorzitter

Toplocatie, schitterende technische basis infrastructuur, en … alles was perfect geregeld, geen stress of misverstanden.

Bedankt dus nogmaals aan allen voor de sympathieke samenwerking, in naam van alle collega’s bij Canon Belgium/Luxembourg.

CANON BELGIUM

Filip Vandenbempt
Corporate Communications & Marketing Services Manage

Een kort mailtje om jullie te bedanken voor de uitstekende samenwerking voor en tijdens ons event. Dankzij jullie was ons event gewoonweg fantastisch!

Hopelijk hebben we in de toekomst nogmaals de opportuniteit om samen te werken.

NATIONALE LOTERIJ

Liliane Goor
Corporate Events Coordinator

Bedankt voor het geslaagde evenement!

ADAM SOFTWARE

Mieke Van den Abeele
Executive Assistant CMO/CFO

3 years in a row, we had a memorable evening @ The Event Lounge! It’s a great venue to meet & catch up with colleagues as it brings a cosy & personal touch to your event… 

The new equipment of the convention room took this year’s event (with a lot of video material) to a next level.

TRIFINANCE

Shane Cornelis
Marketing & Communication

Bedankt voor al uw ondersteuning tijdens onze conferentie. Uw hulp en snelle interventies

Bedankt voor de ondersteuning tijdens ons evenement afgelopen zaterdag! Het evenement was op alle vlakken een groot succes.

VLAAMSE TENNISVERENIGING VLAANDEREN

Dirk Daele
Marketing & Events

 

Bedankt voor de hulp voor, en tijdens het event vorige week! Iedereen heeft een top dag gehad en was enthousiast.

ZANOX

Jonnet Berg
Marketing & Events Manager

Alles is prima verlopen –  ook mede dankzij jullie is ons Gold Club feest een groot succes geworden, waarvoor onze dank !

BEFLIUS BANK & VERZEKERINGEN

Jacky Geleyns
PR & Events
Corporate Communication

Dank u voor gisteren! Alles verliep goed en we hebben zeer positieve feedback gekregen! Alles was perfect en eerlijk gezegd het was een plezier om met u te werken!

Nogmaals bedankt!

CLEAR CHANNEL BELGIUM

Valérie van de Berg
Public Relations Manager

Na 3 georganiseerde events in Event Lounge is het steeds een nieuw belevenis. Het professionalisme, de hulp en het luisterend oor van het Event Lounge team is de reden waarom we zo graag met hen samenwerken.

Een locatie die we zeker aanraden!

ECOLAB

Katrien Van Durme
Human Resources Manager Belgium

Het evenement ging erg goed, niets dan lof. Nogmaals bedankt voor de goede samenwerking.

EASI

Sandra Heureux
Administration Advisor

Event Lounge is de ideale kader voor de organisatie van al onze privé-evenementen! De ruimte is flexibel en dankzij de uitbreiding van de receptie kunnen we nu meer gasten verwelkomen. De makeover van deze ruimte is een nieuwe aanwinst die onze klanten enorm aanspreekt.

Het team dat ter plaatste is, is jong, dynamisch en altijd attent op onze wensen. Kortom, een echt plezier om te werken in dergelijke omstandigheden.

INVITE’OUT

Sharon Thiel
Event Organizer

Iedereen was heel tevreden over de locatie. Zeer goed verlopen !! En Dikke merci aan Florent voor de super technische support !

We bevestigen graag opnieuw voor onze volgende editie in september :-).

E-LOGIC

Stefan Uytterhoeven

Niko event in de vernieuwde EventLounge. Het ontwerpteam van Niko is onder de indruk van het nieuwe design van EventLounge & design is hun corebusiness! Goede start voor een eerste Niko-evenement!

D-SIDE GROUP

Karin Van Passel
Account Manager

De combinatie van een volledig uitgeruste en ingerichte toegangsruimte, verschillende vergaderzalen, een grote zwarte doos en een parking is al een mooie start voor een geslaagd evenement. Daarom is de Event Lounge een van mijn favorieten!

NEWWORLD

Martien Claes
Event Manager

Virtuele rondleiding

Bezoek de Event Lounge vanop uw pc

Heeft u niet gevonden wat u zocht?
Ontdek ons ander Congress en Meeting Center!