Prachtige zaal te huur in Brussel

Iedereen die wel eens een vergadering, een productlancering of een persconferentie wil organiseren in Brussel kent het probleem: waar vind je een zaal die op alle vlakken voldoet aan je verwachtingen? Er zijn heel veel zalen te vinden, maar ze zijn lang niet allemaal geschikt, want er zijn heel veel aspecten om rekening mee te houden, zoals bereikbaarheid, flexibiliteit, uitrusting en budget.

Event Lounge biedt het antwoord op al uw vragen. Hier kunt u in volle vertrouwen een teambuilding of een roadshow organiseren, uw aandeelhouders ontvangen of een groter event organiseren. Bovendien zijn ze op een heel flexibele manier te combineren.

Moderne vergaderzalen in het hart van Brussel

Op het gelijkvloers zijn er een aantal zalen die in augustus 2016 helemaal gerenoveerd zijn, zodat ze voldoen aan alle eisen van moderne bedrijven. Alle wanden zijn afgebroken, zodat er een aangename ruimte ontstaan is die tal van mogelijkheden biedt. Een grote glazen wand zorgt dat de zaal overdag baadt in het daglicht, maar als het eenmaal donker wordt, ontstaat er een heel eigen sfeer. Een uniek metalen kunstwerk kronkelt zich een weg door heel de ruimte en zorgt met de juiste belichting voor een feeërieke stemming die uw gasten zal betoveren. Maar tegelijkertijd wordt ook het moderne aspect van deze zaal extra benadrukt.

Bij de renovatie zijn verschillende materialen op een prachtige manier gecombineerd om uw vergadering of teambuilding een extra dimensie te geven: ruw hout, metaal, marmer en hout zorgen enerzijds voor een strakke en moderne look, maar een intelligente keuze van warme kleuren geven deze ruimte toch een aangename en gezellige uitstraling, waarin al uw presentaties en voorstellingen perfect tot hun recht komen. Niemand zal onberoerd blijven door de spectaculaire uitstraling van deze vergaderzalen en conferentieruimtes.

Perfecte vergaderlocatie

Op de bovenverdieping zijn nog meer zalen te huur, deze verdieping herbergt nog talloze andere mogelijkheden om vergaderingen, productlanceringen of personeelsfeesten te organiseren in Brussel. Acht verschillende ruimtes bieden bedrijven en organisatoren van evenementen verschillende stijlen, kleuren en afmetingen, waardoor echt alles mogelijk wordt. Uw bedrijf bestaat vijftig jaar en dat wilt u vieren met al uw klanten? Geen probleem. De aandeelhouders uit Amerika komen over en u wilt hen ontvangen in een stijlvolle ruimte? Kan ook. U wilt een teambuilding doen met uw vertegenwoordigers of hen trainen rond uw nieuwe producten? Ook dat kan hier gerust.

Twee congresruimtes bieden in totaal plaats aan groepen tot 200 man en zijn uitgerust met alle moderne faciliteiten, zoals airconditioning, geluidsinstallatie, controlekamer en een beamer, maar natuurlijk ook de nodige comfortabele tafels en stoelen zodat u alles bij de hand hebt voor een geslaagde conferentie.

De kleinere vergaderzalen op deze verdieping zijn ideaal voor een board meeting, een gesprek met een grote klant, een sales training of evaluatiegesprekken. Zij bieden plaats aan 8 tot 16 mensen die hier in alle rust kunnen vergaderen. Elke vergaderruimte heeft zijn eigen kleurenpalet, wat bijdraagt tot een gezellige, rustige sfeer: zo staat uw boodschap altijd centraal en voelen uw gasten of medewerkers zich helemaal op hun gemak.

De inwendige mens

Terwijl u zorgt voor de inhoud van uw vergadering of conferentie, verzorgen wij de intermenselijke relaties. Wij werken samen met een aantal gereputeerde partners voor de catering, zodat u in onze conferentiezalen en vergaderruimtes kunt genieten van een hapje en een drankje.  Of u nu kiest voor aperitiefhapjes, een snelle lunch of een uitgebreidere formule, samen met u vinden we altijd de perfecte culinaire aanvulling op uw programma. Onze partners kunnen u een aantal voorstellen doen en u hoeft alleen maar de juiste keuze te maken die het beste aansluit bij uw plannen en verwachtingen.

Vergaderlocatie zonder stress

Event Lounge is vlot bereikbaar voor al uw gasten, of ze nu uit binnen- of buitenland komen. Met de auto kunnen uw gasten via een aantal grote invalswegen Brussel gemakkelijk bereiken en onze ruime parking biedt voldoende plaatsen voor iedereen. Anderzijds is Event Lounge op 10 minuten van de Brusselse binnenstad gelegen, wat heel wat mogelijkheden geeft met het openbaar vervoer. Voor uw buitenlandse gasten is het ook belangrijk om te weten dat de luchthaven van Zaventem maar een vijftal minuutjes rijden is, dus ook voor hen is de onze ligging ideaal.

Wilt u na afloop niet naar huis rijden of zoekt u overnachting voor uw buitenlandse gasten? Geef ons dan zeker een seintje, want wij hebben voordelige tarieven bij een aantal comfortabele en gezellige hotels in de buurt waar iedereen na een inspannende dag kan genieten van een goede nachtrust. Zo heeft Event Lounge dus echt alles in huis wat u nodig heeft om uw event met glans te doen slagen en hoeft u zich alleen maar op uw gasten te concentreren, zonder verdere stress of zorgen voor u.